Slndfne Melek__55 bende tam 5+0 da gittim kese oluşmuş ama bebeği kalp atışını göremedik normal mi acaba 😔
Elif543 Canım ben 6 haftalığim benim kese. bile belli belirsizmiş 2 hafta sonra tekrar gidicem insallah gözükür
irem Slndfne çok normal canım ben 5+4 gittim kese vardi sadece 3 hafta sonra gidecegim ikisi içinde ☺️