Mavis40 Hic hic korkulacak bir sey degil burda yok acıyor yok şöyle kendinizi rahat bırakın hicbır acı hissetmiyorsunuz bırkac saniye ıcınde tamamdr…
Seymatatogluozkin Mavis40 Bızde bugun olduk😑 Bıraz tırstım allahtan temızdım ne zaman ne olucağı belli olmuyor benım hiç acımadı nede yandı
sultanacan Mavis40 ikinci gebeliğim olmasına rağmen ilk defa olmuştum dediğiniz gibi çokta korkulacak birşey değil kendimizi çok kasmamak yeterli
Mavis40 alimerve yok canım emn ol hicbır acı yk herkes abartıyordu bende cok cekınıyrdm doktor hazırmsn uapalm dedi tabi dedim hıc hıc acımadı sadece kendini skma ne kdr sıkmzsan o kdr cabuk bitiyor..
eaaysenur alimerve ben 37+2yim ve bugün oldum zaten jel sürüyor ben hiç bir şey hissetmedim iki saniye bile sürmedi korkulacak bir şey değil rahat olsun bence 🥳
Eni alimerve lütfen hiç korkmayın inanılmaz kısa sürüyor. Oldu bittiye gelecek ve acımayacak. Boşuna stres yapmayın🥰☺️
Selma_aygun Seymatatogluozkin daha önceden söylememiş mıydı kontrole gitmisken yapalım mı dedi çok çekiniyorum bende öyle biseye denk gelirse diye