17 haftalık hamileyim. İdrarımı yapınca bile aniden ağrı giriyordu kasıklarıma. Biraz araştırma yaptım rahim büyümesi sandım. Uzaninca bile sanki taş toplaniyor gibi oluyordu karnıma bastırınca ağrıyordu. Bende doktora gittim direk karın kasılması var dedi. Duphaston yazdı. Sanırım düşük tehlikem var benim gibi olanlar var mı acaba çok üzülüyorum