Kızlar bugün rutin kontrole gittim. Nst’ye bağlandım. Bebeğimin kalp atışları çok derinden derinden geliyordu. Doktor biraz sıkıntı var gibi dedi. Ama geçen haftaya göre kilosunu da almış 2700 olmuş. Suyun da iyi ama kalp atışı istediğim gibi değil dedi tekraf nstye yolladı orda bir serum taktılar ciğer geliştirici yaptılar tekrar nstye bağlandım. Biraz düzeldi kalp atışları ama yarın sabah tekrar çağırdı 2 tane daha ciğer geliştirici yapıcam dedi. 2 haftaya büyük ihtimal seni doğuma alırım çok bekleyemiycez gibi gözüküyor dedi. Plesantanda olgunlaşmış dedi. Bu durumu yaşayan var mı süreç nasıl ilerliyor. Şuan evdeyim gayet güzel harekette ediyor ama niye böyle oldu ki?