Bende aynı konudan muzdaribim. Benim de evleneni 10 ay oldu ve aralıktan beri deniyoruz. Bir ara bunaldım olmuyor napalım dedim eşime umudu kesmiştim mart nisan ayında denemedik sonra tekrar başladık 3 ay oldu yine sonuç negatif.. Benim adet düzensizliğim yok hormanlarımda iyiymiş sadece bu ay mantar kapmışım bir de kistim varmış