Febrarss Arkadaşlar bugun duştan çıktıktan sonra silinirken peçeteye hafif pembemsi bi kan geldi aynı şekide devam ediyor ve sadece silince geliyor aramızda böyle bir şey yaşayan var mı ?
Deletedmom93428 Febrarss bende de aynısı olmuştu doktora git hemen canım kanama normal sayılmaz hiç bir zmaan
giresun Febrarss bendede 5 haftadan beri var 7. Haftaya girdim kahverengi seklinde geliyor 1 kez Pembe şeklinde geldi iğne kullanıyorum
diamond2635 Febrarss gebelikte hiçbir kanama normal karşılanmamaşı canım umarım sıkıntısız atlatırsın 🌸
Evrimavsar Yaşamıştım. Çok şükür sıkıntı olmadı. Geçti 2 3 defa o gün içinde oldu geçti. Yerleşme kanaması dedi doktorum. Eğer devamlılığı olursa mutlaka doktorunuza danışın.
May5bm Febrarss şuan aynısı banada oldu ne dedi doktorun paylaşırmısın benmde sabaha randevum var 6 hafta 1 gün benmde
Febrarss May5bm canım direk acilden girseydin keşke, gittim kese yerindeymiş şu an bi sıkıntısı yok iğne yazdı bir de cinsel ilişkiyi yasakladı kanaman olursa gel dedi
Young_mother Febrarss normal korkma ben ilk ağladım eşimi işten eve getirdim korktum lakin yerleşme kanamasıymış şunu da diyim Ilk pembemsi silik Bi kandan kahverengi silik Bi kanamaya döndü gayet normal kızlar ❤️
Febrarss Young_mother gittim kese yerindeymiş şu an bi sıkıntısı yok iğne yazdı bir de cinsel ilişkiyi yasakladı kanaman olursa gel dedi
Febrarss Young_mother merhaba canım sabah yine pembemsi bi kan gelmişti ama şu an kırmızı kan geliyor yine aynı şekilde sildikçe geliyor ağrım sızım yok ben yapayım
karakiz1 Febrarss Aynisini ilk gun yasadim ogun gitmedim ertesi gunu düsük yasadim mutlaka gidin ben cok pismanim
Febrarss karakiz1 gittim kese yerindeymiş şu an bi sıkıntısı yok iğne yazdı bir de cinsel ilişkiyi yasakladı kanaman olursa gel dedi
Febrarss Ceren35 gittim kese yerindeymiş şu an bi sıkıntısı yok iğne yazdı bir de cinsel ilişkiyi yasakladı kanaman olursa gel dedi