SM00 haklısın Benimkide Tüp Bebek Bir sürü ilaç iğne Yani bu aşamada vücudun her bölgesinden almadığımız ilaç kalmıyor ,Ama doktorun Kese,Kalp atışı bunları görüp birde sorun yok dediyse bulantı olmuyabılır olmamasını tercıh ederım hamıleliğe 46 ile başladım şuan 45,5 uğum yıyemıyorummm Doktor normal desede Her seyden tedırgın oluyoruz 😁 Sağ salim dünyaya gelirler inşallah 🙏