Bu hafta bi kac gune 20haftalik olca kasiklarim mi diyeyim kaslarım mi bilemiyorum alttan böyle kaslarim sıkışmış gibi ağrıyor sizde de okuyor muydu?arastirdim internette bu haftalarda bebek büyüdükçe ve hormonlardan kas agrilari oluyormus..uyusam da gecmiyor kendiliginden azaliyor ve artiyor gun icinde🤔🤔