anneadayii42 ben bu durumu 2 kere yaşadım ama acile gitmedim hatta 2. de 4 gün boyunca okadar az hissettimki endişelenmemek mümkün deği maalesef ama ben kendimde şunu farkettim ben çok fazla yorulduğum zaman bir kaç gün pek hissetmiyorum hissettiğim zamanda çoook içten gelen bir kıpırtı gibi hissediyorum. Belki sizde yorucu bir hafta geçirmişsinizdir. Ama içim rahat etsin tatile gitmeden diyorsanız mutlaka gidin🙏🏻