4 günlük bebeğim dünden beri memeyi tutmuyor çok moralim bozuk çığlık çığlığa ağlıyor 3 gündür hicbirsey yoktu dün akşam almamaya başladı hiçbir şekilde tutmuyor memeler şişmeye başladı artık sağım yapıyorum ama bebeğin emmesi gibi olmaz ki 10-30 ml arasında kolostrum çıkıyor hala sütum gelmedi tam. Çok fazla ağlıyor ve dünden beri ara ara mama vermeye başladım ne yapacağım ben çok moralim bozuldu. Herşeyi yapıyordum oysa sık emzirme beslenme hep dikkat ettim bunsefer de böyle oldu çok üzgünüm şuan. yarın kontrolü var boyle birşey yaşadınız mı 4 günlük bebek neden memeyi hiçbir şekilde tutmaz. Sıcak havlular masajlar ılık suyla yıkama yapıyorum ama yok gelmiyor süt.