[silindi] canım içeriğinde aynı sefa yağı varmış. Ben şu an gebelikte kendim için farmasinin aynı sefa yağını kullanıyorum. Geceleri ayaklarımda kaşınma olunca yine bu yaği sürüyorum çok iyi geliyor. İçeriğinde aynı sefa yağı var diye bende almak istiyorum. Çünkü kendimde çok işe yaradı