masallarin 24ten beri baş aşağı benimki, doktorum bu saatten sonra da dönmez dedi. Şu an için normal görünüyor 38.haftada çatı muayenesiyle birlikte doğum şeklim belirlenecek. Kanala çok yaklaşmıştı 2 hafta önce gittiğimde, kaburgalarım da falan ağrı yok şükür. Arada kasılmalarım oluyor onun dışında bi sorun yok şimdilik 😅