Hanımlar merhaba. Yaklaşık 4 ay önce bel ağrısı için doktora gittim. Fıtık var dedi bir de belde düzleşme varmış. 2 aylık hamileyim bel doktoruna gitmedim daha. Ama acayip bir şekilde belim ağrıyor. Geçmiyor ne yaparsam. Uzanamıyorum oturamıyorum yerimden kalkamıyorum ayakta bile duramıyorum. Çok acı çekiyorum. Hamilelikte herhangi bir sıkıntı olurmu bilmiyorum bel fıtığı olan birisi varsa cevap yazabilir mı?