Hanımlar merhaba bugün doktor kontrolüne gittik herşey yolunda çok şükür .doktor 27 temmuzda gel dedi ama aynı gün yarım saat arayla radyolojiyede randevu al dedi ama ben önce kadın dopumamı yoksa radyolojiyemi randevu alsam bilemedim .randevu oluşturacam kafam karıştı