Ozlemmiray2019 Merhaba arkadaşlar erken gebelik testini yapanlar en erken ne zaman yaptınız pozitif sonuç aldınız. Şuan bende yapmak istiyorum ama kararsız kaldım adet günüm 8 inde🙈varsa çıkarmı acaba
Mutlu_damla Ozlemmiray2019 belli olmaz canım. En net sonucu adetin geçtikten sonra ve kan testiyle alabilirsin. İnşallah vardır 🌸
karakiz1 Ozlemmiray2019 Bu postu dün avtim bende aldigim cevaplar adetinden 5 veya 6 gun once yaoabilirsin oldu ama kesin sonuc icin adetten sonra dienler oldu paylasmak istedim 👍👌🌸
Yenibirannee Ozlemmiray2019 ben adetime 5 gun varken yapmıştım erken gebelik testinde negatif cikmisti ama elimde kaset test vardi onu yaptigimda hayalet cizgiyi görmüştüm suan 32 haftaligiz 🥰
Nurravza Benimde adetim 3 gün geçti 3 gündür test yapıyorum negatif çıkıyor bilmiyorum hamile miyim değil miyim
Tugcek33 Yenibirannee bende şuan sizin durumunuzdayım. Erken gebelik testi negatif, normal kaset testte hayalet bir çizgi görüyorum. Adet günümü bekliyorum umutsuz bir şekilde😔
Bsrahb Ozlemmiray2019 adetimden 4 gün önce çıktı.Sabah ilk idrar ile yaparsan daha net sonuç alınıyor
Ozlemmiray2019 Yaptım ama tek çizgi çıktı artık adet dönemini bekliycem. Hayırlısı olsun inşallah 🙏 teşekkür ediyorum cevaplarınız için ☺️