ilkgebelik123-_ Essa33 bende 21+6 göbek deligimde acı oluyor bazen bide diğer arkadaşlar gibi uzun süre ayakta kalınca topuklarim ağrıyor bide bebeğim 3 gündür aşırı hareket ediyor sizinki nasıl 😍
Bebeksum Essa33 22+4üm şimdilik bir sıkıntı yok ama ayakta kalınca ayaklarım benim de hemen ağrıyor gerçi benim gebelik öncesi de öyleydi. Oğlumhn tekmeleri dışardan da görünüyor artık daha da hissettiriyor kendini
BurcuArslan 22+5teyiz çok ayaklarım acıyor uzun süre ayakta kalınca yemeği hemen yapsamda otursam diyorum onun dışında bir problemim yok bu arada tuzlu falan da yemiyorum ama çok erken sisti
Essa33 BurcuArslan Benimde elim ayağım şişti ya bende fazla tuz kullanmamaya dikkat ediyorum ama 🤷♀️
Gul9227 22+2 cok ayaklarim agrıyor sisme olmadi gibi ama ayak altlarimm deli gibi acıyor onun haricinde normal gidiyor her sey sukur😊
Gul9227 Essa33 bebis artk kendini hissettirmeye basladı aksamlari otururken gobegimin cıkıp indigini tekmeyi gorebiliyorm artk😊😊
Essa33 ilkgebelik123-_ Bende ayakta fazla kalınca ağrıyor ayağım hareketli bu sıralar elimi koyduğum yere vuruyor 🥰