39+2 de muayene için gitmiştim doktorum alttan muayene edip bir parmak açıklığın var dedi muayene esnasında biraz fazla canım yandı ama vajinal enfeksiyonumdan kaynaklı yoksa daha öncede çatı muayenesi olmuştum canım yanmadı kendinizi rahat bırakmanız yeterli doktorum dogumun başlamış bu gece gelir dedi ama ben normal doguma cesaret edemedim açıkcası sezeryanla olsa olurmu diye biran sormuş bulundum (devlet hastanesi bu arada) doktorum o kadar iyi ve ilgili bir doktor ki direk korkumu anlayıp tamam dedi ve gerekli evraklarımı verip yarın için yatış yapalım dedi sonrasında gece 4 te düzenli sancılarım başladı sabahı zor ettim çok aktif bi kanamam oldu sabah 8 de hemen yatışım yapıldı ameliyat hazırlıklarım yapıldı sezeryanı bekliyemiyordu minnoş oğlum😁 sonda yı takabilen bilgili bir meslektaşım olsaydı inanın can yakıcak bir işlem degil ama benim biraz hüsran oldu 3 4 denemede en sonunda anlıyan biri yapabildi bilgisizligi yüzünden boştan yere ugraşıldı onu geçiyorum :) spinal igneyi asla hissetmedim 20 dk içinde herşey oldu bitti karnıma bastırıldıgını çekişmeleri hissettim ama kesinlikle canınız yanmıyor sonrasında zaten mis kokulu oglumu getirdiler yanıma 💙 yarım saat içindede odama alındım ilk 2 saat kanama kontrolü yapılıyor düzenli en son ki karnıma bastırdıgını hissettim biraz canım yandı uyuşuklugum geçtigi için saniye sürüyor korkulcak bi durum yok ilk ayaga kalkmak çok zor ama kesinlikle pes etmemek ve yürümek lazım hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin rabbim sorularınız varsa alabilirim tavsiyelerim
** kesinlikle depend çok fazla kanama oluyor ve o agrıyla baş ederken depend tam bi kurtarıcı rahatlıkla çıkarıp atıyorsnz iç çamaşırına gerek kalmıyor
**kahve bol bol içtim hiç bel ve baş agrım olmadı bol sıvı tükettim
**gaz sorunu yaşamadım humana çayı sayesinde direk çıkarttı ve çok rahatlattı aynı zamanda sütü arttırıyor hâlâ düzenli içiyorum günde 2 3 defa
**gögüsleriniz için mutlaka bir yara kremi alın ve dogum başlamadan 1 hafta önce nemlendirmeye başlayın benim çektigimi çekmeyin
** katı gıdalardan uzak durun en azından ilk 2 gün ben sürekli çorba falan içtim
biraz uzun oldu hakkınızı helal edin biz 23 günlük olduk çok şükür 💙rabbim sizede evlatlarınızı sag salim kucağınıza almayı nasip etsin