MinikKoala41 Burcu3506 3.000 ve 5.000 civarı anca keseyi göre bilirsn canm şimdi gitsen de ne keseyi ne de bebeği göremezsn benm değerim 11 bin olmasına rağmen bekledim erken gidince korkutuyorlar kese yok bebek yk boş gebelik vs gibisndn bekleye bilirsen bekle derim doktrunu da iyi seç
DRYD Değerim 6000 çıkmıştı keseyi gördüğümüzde. Doktorum 2 bin olduğunda alttan görülebiliyor demişti. Ama acele etmeyin derim. Beta değeri yeterli seviyeye gelmeden girmeyin ultrasona. Sonra gereksiz panik yapıyor insan🤷🏼♀️
Burcu3506 Doğru kızlar zaten bende yeterince panik insanım hele bi de olumsuz deneyimler olunca çok teşekkür ederim