Normalde devlete gitmiyrm ama doktorum covid sebebli karantiya girmişti bnde muayne uzamasın diye başka dr gitmiştm bana beyinde kist var diyince devlete gitmek istedim tam detaylı zamanıydı zaten çapaya gittm çok ilgilendiler gerçekten şaşırdım gidin yani devlete tavsiye ederim