Juniorbaby1 Kızlar 35+1 haftalık gebeyim 1 haftadır rahimde ağrı sızı hissediyorum yürürken filan agrio otuyrm.kalkinca özellikle.tam ağrıyor doğuma az kaldığı için mi oluyir acaba birde bende idrar yolu enfeksiyonu çıktı ondanda oluyor olabilir mi
Kevser45 Juniorbaby1 35+6 bendede var aynı durum bacak arama yastık koyup yatsamda geçmiyor bu ara iyice arttı bebek büyüdükçe baskı yapıyor sanırım
Zelsonr Juniorbaby1 Yani bende 26+6 haftalığım bende de aynı durum var çok ağrıyor vajina etim kemigim bende normaldir diye düşünüyorum ama bazen de korkuyorum🤷😞
Aygul_04 Juniorbaby1 evet bende de oyle oluyo arada bnde de enfeksiyon var dun doktora gittim sıkıntı yok yalanci sancilar dedi ama tabi benim belimede vuruyo karnima fln
Juniorbaby1 Kevser45 Yani evet ya indan yada enfeksiyondandır doye dusnuyrm bnde. Oturup kalkınca yürürken kötü oluyir bnmde
Elif5361 Juniorbaby1 34 Haftalığım aynı durumu bende yaşıyorum yürürken oturup kalkarken o sızı her an çıkacakmış hissi 😊
Juniorbaby1 Elif5361 benim az önce bile oldu elim uyustu kalktım evin içinde dolandım oturdum birden sizi oldu