mavi0811 ilk gebeliğimde adete 4 gün kala bir kere test yaptım negatif çıktı bıraktım ilk denemeydi zaten. Adet zamanı kasık ağrım göğüs ağrım başladı tam adet belirtilerim, oldum olacağım derken 1 hafta geciktim ama sürekli tuvalete gidiyordum oldum mu diye, sancıdan dolayı. Sonra kuzenimin baskısı ile test yaptım baya belirgin pozitif çıktı şok oldum. Yani adet belirtisi ile hamilelik belirtisini karıştırabiliyoruz 😊 umarım hamilesinizdir 🙏