Bayburtlugelin 28 haftalık gebeyim 2 tane kanal tedavisi yaptırdım doktorumdan onay aldım ama yinede içim içimi yiyor dişimi yaptırdıktan sonra bebek hareketleri azaldı gibi veya ben mi çok taktım anlamadım yaptıran anneler varmı