Deletedmom_5 Kızlar kontrolden geliyorum bebek baş aşağı duruyor ama kanala inmemiş dedi 4-5 gün sonra gel kontrol edelim girip girmedigini dedi. Bebeğin kanala inmesi için ne yapmak gerekir squat yürüyüş falan yapıyorum
Cns34 Deletedmom_5 o dedikleriniz etkili imiş ama ben kalça ağrımdan dolayı yapmadım. Tesadüf müdür bilmem ama eşimle cinsel ilişki sonrası akşamı sancım yavaş başladı ve gece 4cm açıklıkla hastaneye başvurdum sabahı da doğurdum
Mavimsiii Deletedmom_5 benım doktorum bebegın kanala gırmesı ıcın sancı olması lazım dedı canım sancılar başlayınca kendılıgınden gırıyor bunlara hazırlık sancıları da dahıl hiç oluyormu sancın ?
minicikanne Deletedmom_5 Benimde inmemişti canım. Her gün yürüyüş, squat yaptım, bazen dans ettim, bazen hareketler yaptım. Şimdi aşağı inmiş tam kanala girmemiş sanırım ama doğuma hazır dedi doktorum.
Deletedmom_5 Cns34 cinsel ilişkiyi duydum dogumu kolaylaştırıyomuş ama bizde işe yaramadı sanki 🤷🏻♀️
Cns34 Deletedmom_5 evet ama birazda bebeğe bağlı ne yaparsan yap vakti zamanı var ben squat falan hiçbişey yapmadım hurma falan da yemedim. Yani gelmesi gereken zaman o zamanmış dediğim gibi sadece ilişki. Yürüyüşte yapamadım kalça ağrımdan.
Deletedmom_5 minicikanne 9000 adım attım bugün üstüne squat yaptım bir sürü 😐 bu kadar seye kanala inmiyosa nasıl indiririm bilemedim ☹️
minicikanne Deletedmom_5 hergün yap canım ben hergün yaptım 2 haftada şuan inmiş pozisyonu fena değil dedi doktorum.
AESahin Benim 35 haftada hergun yürüdüm evde de aktiftim 36 da gittiğimde kanala baya girmişti başı 37+5 olduk hala dogum olmadi doktor erken olabilir demişti ama gelen giden yok