ozgemmtl Sağ elimde parmakalrımda tuhaf bi şişlik var inmiyor şeker falan yoktur dimi? 24 haftalıgım .
maat ozgemmtl Bende tuz yemiyorum,deli gibi su içiyorum. Geçen ayaklarım sandaletten fışkırıyordu şişlikten. Ki daha 17 haftalığım bende
Esracim ozgemmtl bende tuzlu yemiyorum yürüyüş yapıyorum su içiyorum bol bol ama yine sis ayaklarım 🙁
NilglKzlcanUzyn Benimde ayaklar davul gibi 😅😅 tuz hiç yemem ama çalıştığım için heralde ilk defa ayaaklarım şişiyo çok garip geçmiyorda
Burcu35 Ayakta çok kalmak ve tuz çok etkiliyor canım bide genetikmiş sanırım şişlik ailende olmuş mu annende falan
Zelihaa Benimde erken başladı ayaklarım şişmeye geçen hafta doktor tansiyonuma ve protein kaçağına baktı bir sorun bulamadı fakat şişliklerim inmedi. 28+1 haftaligim