gulcecece Arkadaşlar bugün cinsiyet için doktora gittik ancak bebişim göstermedi cinsiyeti tahminde bulunur musunuz rica etsem https://resimyukle.io/r/KU8oF1sHyd
Humeyrakrtl64 gulcecece kac haftaliksin canim ayni benim ultrason fotoma benziyo bizde ögrenemedik malesef
[silindi] gulcecece tahminde bulunun dedin oda tahminde bulundu 😁😁 ben hiç anlamam sağlıkla gelsin ❤️❤️
gulcecece Humeyrakrtl64 cumartesi 13 olucam canım doktor bu hafta gözükür demişti ama plesanta vardı önünde göremedi
gulcecece [silindi] evet tabiki ☺️ Bazıları baş şekline göre filan yorumluyorlar ya acaba ondan mı dedim ☺️☺️☺️
Rozam21 Gönlünde hangisi varsa o olsun inşallah hayirla sağlıkla olsun hayırlı evlad olsunlar inşallah canım;)
gulcecece Rozam21 amin allah razı olsun gerçekten hepimiz bebeklerimizi yeter ki sağlıkla alalım kucağımıza 🌸😊
gulcecece Liyaa teşekkür ederim sırf cinsiyet öğrenmek için tekrar gitsem mi diye düşünüyorum özel hastane olduğu için biraz bütçeyi de etkiliyor 🥺 devlette de sıra bulamıyorum
aybkaslan gulcecece Bence biraz daha bekleyin hem erken hem doktorun göremediğini burda görmek çok zor biliyorum insan çok sabırsız oluyo ama bir sonraki randevunuzda daha sağlıklı bir sonuç alırsınız bence sağlıkla kavuşun inşallah 🌸🥰