Şükür et bunun için kuzum 26 haftalığım hala devam ediyor oysaki 9 haftada bir sabah uyandım bulantım yok hemen hastaneye gitmiştim asla unutmam o günü eşim hala söyler doktorda bana normal demişti şuan dua ediyorum ağlıyorum hep geçsin bulantım diye aç karnayken felaket kusuyorum