gulstgl Selamlar herkese, 32+4 hamileyim. 2-3 gündür ara sıra kuyruk sokumumda batma gibi ağrılar oluyor. Yatak istirahatinde olduğum için sürekli yatmaktan mı yoksa hamilelikten mi anlayamadım. Böyle bi ağrı yaşayan var mı?
hellobaby0 gulstgl ben sürekli yatmıyorum 30 haftalığım bende de oluyor 2 gündür kuyruk sökümü kemiğim sabah işe git gel yoğun geçiyor belki ondandır diye düşündüm bende ama demek ki hareketten ya da hareketsizlikten değil ağırlaşıyor vücut benek daha da büyüyor ondan canım heralde
Mavisim53 gulstgl bende 32+2 canım aynı durum bende de var genelde kız bebeklerin de böyle bi durum oluyormus az önce de böyle bi postla karşılaştım onun da kızmıs :) senınkının cinsiyeti ne canım
gulstgl hellobaby0 anladım belki de ondandır. Ara sıra iğne batar gibi vuruyor ağrısı rahatsız etti biraz. Çok sağolun🙏🏻😇
gulstgl depsizoo ben de sanırım hep ayaklarımı uzatıp oturduğum için artık kemiklerim ağrı yapmaya başladı. Çok fena cidden inşallah ilerlemez
gulstgl depsizoo doktor mecbur yatcaksın dedi pek kalkamıyorum ama kontrolde sorcam artık dayanılmıyor böyle de 🙏🏻
Kebiredmrc Bende 28 haftalık hamileyim kızımı bekliyorum ve yaklaşık 2 haftadır ara sıra kuyruk sokumumda ağrı ve batma hissi oluyor sol bacağıma vuruyor hareket edemiyorum haftanın 3 günü pilates yapıyorum ve her gün düzenli yürüyüş yapıyorum ama ağrı giderek artıyor fizyoterapist ya da ortopedi ile görüşmek istiyorum aslında faydası olur mu tabi bilmiyorum
gulstgl Kebiredmrc siz egzersiz de yapıyormuşsunuz demek ki biraz anatomiyle alakalı çünkü ben hiç hareket halinde değilim bendr de oluyor. Bebek büyüdükçe daha da artacak sanırım
Kebiredmrc gulstgl doktorum geçen hafta bunlar daha iyi günlerin dedi 😀 daha da zorlusu ilerleyen zamanlarda sanırım