yasemin380 38 günlük hamileyim beta değerim 11890 doktor gebelik kesemi göremedi sizce normal mi kızlar çok kafama takıldı
Bts1 yasemin380 merhabalar benimde daha yeni vajinal ultrason la görüldü salı günü 6+3 te gözüktü yarın bir daha gidicem benimdebeta 1.770 di en son salı günü yani vajinal bakar gozukmezse