Byzbydn denemeyeceğim canım😔 doktorum suniyi de fitili de önerdi. Ama şöyle karar verdik eğer 1-2 cm bile olsa bi açılma olsaydı deneyecektim. Fakat böyle bir macerayı gözüm kesmiyor. 0 açılma varken suni ile açılma başarı oranı düşük, ayrıca doğal sancıdan kat be kat fazla sancıyı çekip mecburen sezeryane dönmek istemedim. 0 açılma ile suni alıp doğuran var diyebilirsin doğru evet ama ben istemiyorum enine boyuna konuştum doktorumla böyle karar verdim😔🤷♀️