Elisaturgut Ben de 24e kadar 4 kilo almıştım aa ne güzel 8le kapatırım en fazla diyordum. 34.haftaya giricem 12 kilo aldım. Bebeğim de iri gerçi 3 hafta önde boy kilo olarak onun da etkisi var. Artı son ay ödem başlıyor🥺 Benim de boyum uzun 1.75 yani aldığım kilo orantılı dağıldı görenler sadece karnın var çok almamışsın diyorlar tek avantajı bu sanırım