Hamilebirisi_ Doktor hiç açıklığın olmadığını söyledi. Bebek de biraz iri, ilerlerse sezeryan olabilirim. Açıklık ne kadar sürede ilerler, aniden de ilerleyebiliyor mu? Bu durumda 40. Haftaya kalır mıyım acaba