Gezegen_00 ama o hemşireler yanlış yapıyor her sağlık okuyan yeterli bilgiye sahip anlamına gelmiyorki hepimiz hastanelerde neler yaşıyoruz saçma saçma, eski zmn şeylerini uyguluyor kimisi hala. Bizzati yaşadım ben diyorum ya. Bebekler hiç kullanmadıkları organlarla doğuyor neyin dokunacağı belli değil, o yüzden ilk 6 ay sadece anne sütü deniyor bebeğin organları minik minik alışsın sonra ek gıdaya geçişte 3 gün kuralı var, yine organlara aşırı yük binmesin diye tuzlu verilmiyor şeker verilmiyor. Hepsinin sebebi 0 km organlarda onarılamayacak dokusal hasara neden olmamak. X kişide olmadı diye bizim çocuğumuzda olmaz demek değil ki. Riske atılacak durum değil bana göre.