Kızlar bugün dr gittm riskli oldum.icin perinatalojiye gidiyorm. Bebegimin basi 2 hafta gerideymiş. Nst de kalp atışı duzgun cikmadi ikinci Nst de ayni duzgun deildi. Dr 3. Istedi 3 de böyle çıkarsa seni göndermem yatis vercem dedi. Şükür 3. Iyi cıktı haraketleri azaltsa acile gel dedi nasıl takip edeyim simdi saat mi tutaym saymak.icin off cok stresiyim cok yorucu bi gündü skntilar bitmiyor hiçç