Fundabshn Kızlar yarın perinatoloji bölümüne randevum var çok stresliyim 14 haftalık gebeyim ve cinsiyetimizi bilmiyoruz yarın belli olur mu ? Perinatoloji bölümüne giden varsa bilgi verebilir mi ?
diamond2635 Fundabshn ben perinatolojiye gidiyorum canım.Benim ilk gebeliğimde 12. Haftada normal doktor da görmüştü cinsiyeti 2 hafta sonrasında perinatoloji de onayladı.
Mukocetin Fundabshn Ben 20 haftadan beri gidiyorum şuan 37 haftalığım canım onlar daha detaylı bakıyorlar riskli gebelikler gidiyor sen niçin gidiyorsun
hamishanne Fundabshn Çok büyük olasılıkla belli olur çünkü perinatologlar görüntülemede uzmanlar. Biz 11. haftada gitmiştik cinsiyetinin kız olacağını söyledi ve doğru çıktı
Fundabshn Mukocetin önceden riskli gebelikleri gönderiyorlarmış ama şimdi herkesi gönderiyorlar benim bebeğimde bir sorun yok çok şükür sadece doktorum önlem amaçlı gitmemi söyledi
Fundabshn hamishanne Sizide normal kontrol amaçlı gönderdiler dimi riskten dolayı değildi yani çünkü genel anlamda bakıyorum işinde iyi olan her doktor perinatoloji bölümüne yönlendiriyor
Mukocetin Fundabshn Onlar daha detaylı bakıyorlar benim bebeğimde de bu sıkıntı yok ama bende kanpıhtilaşmasi var diye gonderildim iyiki de gitmişim en azından uzman doktor bakıyor diğer bölümler asistanlar bakıyorlardı ve çok fazla bilgilendirmiyorlardi.
Oskarr Fundabshn riskli gebelik Varsa gidiyorsunuz oraya, 182den ikili test diyip alın randevuyu (devletse) boşuna beklemiş olmayın. Ben de yanlış almıştım sonra arayıp bu şekilde aldım.
Fundabshn Oskarr benimkisi özel doktorum çocuk için bir risk görmedi, benim tsh fazla yüksek çıktı o bakımdan yönlendirmiş olabilir bebekte risk olduğu söylemedi
Sezenboz Fundabshn ben geçen hafta cvs yaptırdım:( Sonuclarımız güzel gelirse yanında bonusu cinsiyeti kesin olarak belli olucak allahın izniyle :)
[silindi] Fundabshn benimde iki erken kaybın olduğu için perinatolojiye gidiyorum çok içime siniyo her türlü bakiyo baya uzun bakiyo her organına cinsiyetini de 12 de söyledi dün öğrendik ensesine burnuna falan baktı çok şükür herşey yolunda dedi içim rahatladı
Fundabshn [silindi] çok şükür çok sevindim rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻