Arkadaşlar 37+4 üm. Geceden beri sancım var. Gece çok sık değildi. Sabah hafif akıntıyla karışık kan gördüm. Şimdi son iki saattir 10-15 dk bir vuran samcılarım var karnımda. Enson pazartesi kontrole gittiğimde 2 cm açılmam vardı. Sancılar çok fazla şiddetli değil ama aniden vurup gidiyor. Suyum gelene kadar beklemeli miyim sizce doktorum yoğun kanamam olursa şiddetli sancı ya da suyum gelirse gelmemi söyledi. Şuan hiçbiri yok ama sancılar sıklaşır mı bugün mü doğururum sizce son haftalarda böyle olup bi hafta sonra doğuran var mı yoksa ben bugün doğurur muyum sizce ☺️