Kızlar en son 36 haftalıkken gitmiştim doktor iki hafta sonra gel tabi o zamana kadar doğurmazsan dedi (açıklığım var diye 🙈) bu haftalarda her hafta gitmem gerekmiyor mu herhangi bir acil durumda erken teşhis olması açısından. Günler geçmiyor zaten meraktan 🥺