Sanemv03 o kadar çok olay var ki gördüklerimiz çeyreği bile değil emin olun etrafımızda içimizde böyle mağdur çocuklar kadınlar çok fazla ve bunu yapan kansızlar hep haklı hep serbest çocuğunuzu kesinlikle sakının dayı amca enişte yi bırakın babasıyla bile yalnız bırakamayacağımız bir yer oldu dünya nasıl yapacağız da düzelecek bilemiyorum adalet yok asla yok aç bi çocuk ekmek çalsa müebbet yer böyle pislikler sokaklarda geziyor nereye kadar koruyacağız çocukları bugün evde tamam ya okula gittiklerinde parka çıktıklarında yalnız kaldıklarında ne olacak aklım almıyor Allah yardım etsin hepimize