Merhaba 😍 şu an 15 +2yiz çok şükür geçen hafta cinsiyetimiz netleşti ve oğluşumuz oluyo 😇 karnım çok hafif belirginleşse de hala hamile olduğuma inanamıyorum 🤭 - 2 kğla devam ediyoruz aşırı Bi iştah artışı falan olmadı sizler nasılsınız nasıl gidiyor gebelikler🥰