mertinannesi1 Guulll ay ben soruyu da yanlıs okumusum 😅 kullanmamaya dediniz sandım 😅 pamuk olarak ben baby me aldım ebebekten
inva 2bebeli merhaba arama motorundan minorisi araştırıyorum yorumunuza denk geldim 🙏🏻 Minoris Şampuanı kullanırken losyon veya yağ olarak ne kullandınız ne önerirsiniz acaba 😊
Guulll Merhaba minoris şampuan,losyon ve pişik onleyici kremi kullandım bir süre. Temiz içerikli olması sebebiyle tercih ettim. Kokusu yok denecek kadar az ve nemlendiriciliği az geldi bitirince başka markaya geçtim 😊