EsilaErtugrul Kızlar 32. Haftada kontrole gitmiştim bebeğim 10 gün önde çıkmıştı 33+5 çıkmıştı, şimdi 36 haftalığım ve hala dönmedi ben hissediyorum cmt kontrolüm var. 36. Haftada hala dönmeyen bebeği olanlar var mı? Daha dönme ihtimali varmıdır acaba😫
Nehirimmm06 EsilaErtugrul basından beri ters miydi benim bebeğim basından beri ters 3 gün önce gittim hala dönmemişti
Krtalzyn EsilaErtugrul valla benmde başındna beri hep tersti yarın 37+0 olcam prk umudum yok artık dönmeyecek heralde 😄kısmet hayırlısı neyse o olsun diyorum ablam ısrar ediyo hala onun iki gebeliğide 38 haftada dönmüş öyle küçük ihtimaller var her zmna ama önmeli olan sağlıklı olması ya takılmıyorum ikisindede güçlüyseniz çabuk toparlanırsınız
EsilaErtugrul Nehirimmm06 evet malesef başından beri ters hiç doğum pozisyonu almadı, kafası hep yukarda
Nehirimmm06 EsilaErtugrul benimde öyle doktor dönebilir çok hareketli dedi ama ben hissediyorum hala ters dönecek gibi değil
EsilaErtugrul Nehirimmm06 benim bide suyum biraz fazla o yüzden korkuyorum bende hiç dönücek gibi değil ya cok yukarda hala 😕
EsilaErtugrul Krtalzyn çok düşük bir ihtimal 38 ve sonrasında dönmesi malesef, doktor size doğum için birşey söylemedi mi
Krtalzyn EsilaErtugrul pazartesi gidicem büyük ihtimal gün vermek isteyecek bende kabul edicem 😂napayım artık sona geldik bebekler nasıl doğmak istediklerine kendileri karar veriyo diyolar doğruymuş ben norml isterdim ama kısmet artık