Esra___ Yaşayan var mı kızlar çok canımı yakıyor günde 1-2 defa oluyor idrar yolumda yanma yok alaturka wc kullanıyorum bebeğe bişey olacak diye korkuyorum 😔
FaizeFeyzazolu Esra___ idrar yolu enfeksiyonu olmuş olabilirsin yada böbreklerin ağrı yapıyordur bol bol su iç
Esra___ Deletedmom15257 alaturka daha sağlıklı diyorlar hep enfeksiyon açısından falan o yüzden tercih ediyorum ama
Deletedmom15257 Esra___ kuzum bak korkmam istemem klozet erken doğum riskj için iyi değil alaturka da enfeksiyon icin çok müsait ben hep alaturkaya gittim ve hep kasigim agrirdi son dönemlerde zorlandım ve şimdi iyi değilim bence herşeyi düşünerek davranmak lazim
Esra___ Deletedmom15257 salı günü randevum var Cnmm o zaman sormayı düşünüyorum resmen bıçak saplanıyor gibi yanıyor her iki kaşığım da önceden olmuyordu
Gulsummldr Vala agrıdan karnımı tutarak cıkıyorum o derece. Niyedir nasıldır öğrenirsen bizi de bilgilendir 😊
ElifGuven Esra___ benim kasık ağrım vardı sonra Çatı ağrısına döndü bugün sağlık ocağında idrar verdim idrarda enfeksiyon ve protein kaçağı olduğunu öğrendim inşallah sen de bişey yoktur 26+2 haftalık hamileyim
Deletedmom15257 Esra___ hatta şuan hastanede yatıyorum aynı şikayetçi var doktor enfeksiyon var demisti
Esra___ FaizeFeyzazolu hergün en az 3 lt su içiyorum artık midem bulanıyor su içmekten ama anlamadım niye böyle oldu
Esrazoan BEnimde son zamanlarda oluyor kızlar elimle karnımı tutuyorum ama her çıkışımda olmuyor ara ara oluyo anlamadım nedenini. Yakın zamanda idrar testi yapıldı temiz çıktı enfeksiyon falan yokmuş başka ne olabilir ki