aybkaslan ilk doğduğunda çok da maceraya atılmayın derim ben 😅 o sayfadan bakarak primadan sonra minies kullanan tanıdığım var çok memnun. Ama yenidoğan çok hassas. Bilindik markalardan gitmekte fayda var diye düşünüyorum. Ben de sleepy bio natural aldım. Hastane çantasına yerleştirmek için açtım koydum. Yumuşak, kokusuz, desensiz. Şimdilik güzel gözüküyor.