Merbe Rica etsek bakabilirmisiniz🙏🏼 https://resimyukle.io/r/2KwAsp7VQm https://resimyukle.io/r/LrgMAWtF6I
Esrdmrknsm96 Merbe 17 haftalık yazıyor galiba doktorunuz tahmin etmedi mı 🤔 Genelde görüyorlar bu kadar büyüyünce ☺️
zeytinkiz Merbe sevgili annemiz, bahsetmiş oldugunu konuya ait etiketler düzenlenir. Annelerin gün odası sadece muhabbet amaçlı kullnaıldıgı için en uygun etiket kalmıştır. 🤗
Merbe Esrdmrknsm96 usg de 17 gözüküyor normalde 16+1 di ama renkli bakmadı doktorum baştan göremedi sonra benzetti sadece .detaylıda netleşir dedi
Esrdmrknsm96 Merbe Hmm anladım ben de 14+4 teyim çok heyecanlıyım ve nedense kendimi 16. haftada görür diye şartladım. Demek ki görmeme ihtimali de varmış hazırlıklı olsam iyi olur sanırım ☺️ Hayırlısı olsun umarım sağlıklı ve gönlümüze göre olur
Merbe Esrdmrknsm96 ilk kızımda 16 da netleşmişti.değişmedide renkli bakmıştı ona.ama bu gebeliğimde son gittiğim doktor renkli bakmadığı için ve kesin konuşmadığı için ayrıntılı garanti gözüyle bakıyorum bende şuan .
Esrdmrknsm96 Merbe Ayy umarım benimkini de görür ilk bebişimiz ve annemlerde ilk torun herkes ölüyor heyecandan ☺️