Kızlar yumurtlama ve çatlama aynı şey mi ? Ebru Ceylan aynı şey dedi. Aynı şey ise neden ovulasyonla testimiz pik olunca siliklesmesini bekliyoruz. Siliklesince çatlamış olmuyor mu?
5 gündür testim pik. Çatlatma iğnesi oldum kimisi iğne etkisi diyor kimisi daha çatlamadı diyor. 36 saat sonra catlamasi gerekmez miydi yani ovu de siliklesmeliydi ama hâlâ T daha koyu. Testlerim ziyan olmasın diye yapmayı bıraktım. Net bilen var mı acaba? NEDEN BÖYLE? 🌺