Asu94 4 aydan önce sac boyanmaz diyor doktorlar. Ben 4.ay bitince boyadım ama cok iyi arastırıp aldıgım bitkisel boyayla. Sakın diger boyalarla boyama kimyasalları cok fazla. 2 ay daha bekle. Benim aldıgım boya tamamen kapattı beyazlarımı. Phyto marka diger boyalara göre pahalı biraz ama cok iyi nekoku, ne yanma.. Ayrıca cokda güzel kapadı beyazlarımı