Sevcan34 bende 30+2 kasıgıma ara ara bıcak sağlanır gibi agrı giriyor kımıldayamıyorum… Dun ilk defa kasıgıma adet olurken agrı girer ya öle bir agrı girdii sanırım yorgunluktan oldu, sırt agrısı vs sanırım bu haftalarda cok oluyor..bebegim göbegimin üstünde alt kısımlar Bos üst kısımda duruyoruz.