Gizemeris bizde 33 haftalığız Kayınpederim babasının ismini istedi ama ben en başından söyledim kusura bakmayın diye. Kendim ananemin ismini taşıyorum ve ismimi sevmiyorum. Zorla koydurulmuş. Yemin etmiştim bende eğer çocuğum olursa bir gün tamamen apayrı bir isim seçicem diye. Eşime de söyledim. Kimseye yorum hakkıda vermedim. Eğer öyle olcaksa benimde dedelerim var 😁 bizde eşimle araştırdık ortak olarak oğlana Alvin Bera ismini seçtik. Anlamları ve isim analizleri çok hoşumuza gitti. 😊