Gizemeris 26+3💙 biz baştan beri istemedik baba ismi koymayı ama kayınvalidem telefonda hep söyleye söyleye eşimin aklını çeldi eşimin de kafasına yattı koymak istedi bu sefer ben istemedim dedim ki kendin baştan benden isteseydin koyardık ama sen annenin gazına geldin ben böyle koymam dedim. Velhasıl koymayacagiz eşim o zaman sen seç ismini dedi konu böylece kapandı 😅