esra572 vivense dersen uzak kaç derim geçen sene temmuzda evlendik halısından ayakkabılığına kadar her şeyi oradan aldık keşke almasaydık. Modelleri diğer markalara göre cok güzel modeline aldandık da aldık zaten ama beş para etmez. Koltukları aşırı rahatsız yarım saat koltukta uzan boynun omuzların tutuluyor. Yatak odasında şifonyerin cekmecesinin orası şişmiş yolda gelirken 5 ay boyunca değiştirtmekle ugrastım ne cimer kaldı ne tüketici hakem heyeti. Fiyatları da uygun ama Bursa mobilya dan geliyor eşyaları orta sehpanın kenarları hep kavladı vs vs . En iyisi Ankara mobilya. Ankara mobilya satan bir mağazadan al .