[silindi] canım yinede koyma bence. İsim kadere çeker derler bizde hep . O yüzden bazı isimleri koyarken annem çok düşünün der. Mesela nenemin adıyla bi torunun adı aynı. Resmen kopyası huyuda suyuda. Mesela zeynepler ve ayşeler hep kadersiz çileli olur derler çevremdeki her zeynep ve ayşeler öyle. O yüzden ilk çocuğunun adı ilk çocuğunda yaşasın bence . Yinede tabi senin kararın canı!🤲🏻